reklama

O klamaní

Keď na seba sa pozeráme a nevidíme do seba...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Oklamaný samým sebou, pozerám, ako mi nočné svetlo preniká potichu do tmy. Je chladno. Pouličné lampy za chvíľu uzatvoria ďalšiu kapitolu jedného dňa. Premýšľam o nás. Duša je ťažkým hriechom, od kedy medzi nás vrazila čas. Vraj ukáže cestu, po ktorej sa bude dať pohodlne ísť.

O klamaní som začal pochybovať až dnes ráno. Šedá farba z oblohy sa pomaly vyliala priamo do môjho srdca. Sneh sa seba isto pretvoril na vodu a vyplašil poslednú sýkorku z nášho okna. A tá hudba... Tá hudba už dávno nenesie žiadne posolstvo mrazivého slnečného rána. Tak potom, kde sa vytratili všetky farby dúhy? A prečo som stratil schopnosť pretvoriť čierno bielo šedý svet? Kde sú potom ešte nočné cesty osvetlené žltými neónmi?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Oklamaní boli všetci v mojej prítomnosti. Lebo mi dôverovali. Vídavali ma usmiateho mnohokrát posedávať len tak, bez dôvodov, kľudne. S priateľskou tvárou. Áno vídavali..

Dnes, keď sa šedosť sychravého rána úplne prepojila s mojím srdcom, už nevidím dôvod písať ďalej o klamaní.

Vám, mnou klamanými.

Srdce obalené prázdnou dušou pomaly dopíja posledné kvapky čiernej krvi.

Opäť je ticho a chlad. Tmavý večer si bude pokojnými ulicami hľadať ďalšiu prázdnu obeť.

Martin Oskorip

Martin Oskorip

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

... som chodec kráčajúci svetom, pútnik vedomia. Umelec vlastného Života. Pozemšťan. Človek hľadajúci, bytosť nachádzajúca... Zoznam autorových rubrík:  spoločnosťkultúrazvieratáA ako slobodadivočina / prírodaosobnépoézia

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu