reklama

O rozchode?

láska, láska, láska........ stop

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

láska už zmizla

láska už nie je,

dostal som facku

potom zabuchla si dvere,

zasvišťala v povetrí

mi tvoja ruka hladká,

moja pusa opuchnutá

už nebude ti sladká,

a tak nad tým premýšľam

čo sa vlastne deje,

keď som schytal teraz ďalšiu

tak kam to vlastne speje,

teraz sedíš pri mne blízko

hovoríš mi veľmi,

preventívne sa ti zišlo

milý Martin ver mi:)

Martin Oskorip

Martin Oskorip

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  1x

... som chodec kráčajúci svetom, pútnik vedomia. Umelec vlastného Života. Pozemšťan. Človek hľadajúci, bytosť nachádzajúca... Zoznam autorových rubrík:  spoločnosťkultúrazvieratáA ako slobodadivočina / prírodaosobnépoézia

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu